Chcete se v klidu doma objednat na kontrolu? Potřebujete léky?

Potřebujete nám sdělit důležitou zprávu?

Chcete se v klidu doma objednat na kontrolu? Potřebujete léky?

Tento účet Vám umožní objednat se z pohodlí domova na Vámi zvolený termín na kontrolu/vyšetření/potvrzení atd. Dále můžete zažádat o recept na léky, které trvale užíváte. V případě, že jste navštívili ambulantního specialistu nebo jste byli hospitalizováni v nemocnici, můžete touto aplikací jednoduše zaslat scan nebo fotokopii propouštěcí či ambulantní zprávy. Nemusíte tedy dokumenty (komplikovaně) odevzdávat osobně či zasílat poštou. V této aplikaci se Vám také zobrazují aktuální termíny naplánovaných vyšetření, očkování, která jste u nás prodělali s termíny dalšího přeočkování. Do budoucna SW firma plánuje další rozšíření programu.

JEDNÁ SE O NERYCHLEJŠÍ A NEJOPTIMÁLNĚJŠÍ KOMUNIKACI S NAŠÍ ORDINACÍ! MÁTE OKAMŽITÝ PŘÍSTUP NA MONITOR SESTER A LÉKAŘE. 

Návod na zprovoznění osobního pacientského účtu ordinace PL  (MUDr. Petra Kotačky)


           1.      Na internetu zadejte do vyhledávače www.mudrkotacka.cz

 

            2.      Klikněte na odkaz „OBJEDNAT REGISTROVANÝ“

 

            3.      Následně budete přesměrováni na stránky naší kartotéky pro pacienty.

 

            4.      Zde kliknete na „NOVÁ REGISTRACE NEBO ZAPOMENUTÉ HESLO“

 

            5.      Zadáte e-mail, který jste uvedli při první registrační prohlídce u nás v ordinaci

 

            6.      Zaškrtnete „Souhlasím se zpracováním osobních údajů …..“

 

            7.      Objeví se ohláška „Na uvedený e-mail Vám do několika minut pošleme informace o dalším postupu“

 

            8.      Zkontrolujete si svoje nové příchozí e-maily , než se objeví

                            „no-reply@smartmedix.net“

            9.      V tomto mailu kliknete na „Přihlásit se do objednávkového systému MEDAX“

 

            10.  Poté se objeví tabulka „nastavení hesla“ s podmínkami, které heslo musí splnit

 

            11.  Zadáte opět svůj mail, který jste použili před tím a zadáte dvakrát stejné heslo, kliknete na „nastavit heslo“

 

            12.  Poté se objeví tabulka „Registrace proběhla v pořádku“

 

            13.  Následně se již můžete přes stejné tlačítko „OBJEDNAT REGISTROVANÝ“ přihlásit se svým e-mailem a heslem na Vaši zdravotní                      kartu.

 

            14.   Zde můžete objednávat termíny, měnit-přeobjednávat, zažádat o recept na léky, které trvale berete, napsat krátkou zprávu, zaslat                      dokumenty – z vyšetření na jiných pracovištích, tabulky s měřením tlaku atd ….. ve formátu PDF nebo jako fotku – JPG, budete mít                      přehled o provedených očkováních s termínem dalšího očkování. Dále v případě souhlasu pacienta zde může být uvedena trvalá                      medikace (léky) pacienta.

 

            15.   Jeden „registrující“ může mít přístup pro  několik pacientů současně, typicky starší členové rodiny, kteří nejsou schopni systém                      využívat, a které „registrující“ (tedy příbuzný) povětšinou doprovází k vyšetřením, vyzvedává léky apod….stačí zadat u všech                      stejný e-mail na kontaktní osobu – tedy „registrujícího“

Zobraz modal okno validace
Jak Vám můžeme pomoci?
Jméno (povinné)
Příjmení (povinné)
E-mail (povinné)
Telefon
Vaše zpráva
(povinné) - Takto označené položky je nutné vyplnit